Майже 2 мільйони українців уже користуються електронними ковід-сертифікатами. Однак іноді в "Дії" виникають помилки, через які отримати документ не вдається.
Що робити в такій ситуації, розповідає "Апостроф", посилаючись на сайт МОЗ.
1. З'явився статус "Відсутні дані про Вас". Якщо Ви подавали запит через застосунок "Дія", то потрібно спробувати повторити його через однойменний портал. Якщо нічого не змінюється, то необхідно звернутися до сімейного лікаря, у якого Ви робили щеплення. У нього Ви перевіряєте правильність своїх даних:
- ПІБ українською та англійською;
- РНОКПП (раніше називався ІПН);
- УНЗР;
- дата народження;
- актуальний номер телефону.
2. З'являється статус "Помилка при генерації сертифіката". Рекомендовано звернутися до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом - перевірити Ваші персональні дані, які описані в першому пункті.
3. Ви отримали статус "На жаль, заява не підписана". Потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендується увійти в мобільний додаток або скористатися порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.
4. Повідомлення "Сертифікат про вакцинацію недоступний" з текстом "Ви зможете додати його тільки після другого щеплення. Якщо ви його зробили, то зверніться в пункт вакцинації, щоб ваші дані внесли". Рекомендовано оновити додаток до останньої версії і після цього відправити повторний запит. Або ж зробити це через портал.
5. Статус "Сертифікат про вакцинацію недоступний" з текстом "Ви робили щеплення не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення". Якщо Ви вакцинувалися за кордоном, то не зможете отримати сертифікат в Дії. Така функція може стати доступною в майбутньому.
6. "Номер партії вакцини помилковий". Зверніться до лікаря, у якого прищеплювалися, аби він виправив дані про Вашу вакцинацію в системі.
7. "На жаль, сталася помилка". Звертайтеся в службу технічної підтримки порталу та додатку "Дія".
Раніше ми писали, як отримати COVID-сертифікат, якщо немає біометричного паспорта.